Gezocht: medewerker Projectbureau

10 juni 2020

Ben jij ambitieus en klaar voor een uitdaging als medewerker Projectbureau? Heb jij affiniteit met de afvalbranche en/of automotive sector? Wil je bijdragen aan de verdere ontwikkeling van ons bedrijf met een afwisselende baan bij ons projectbureau/? Lijkt het je leuk om samen met collega’s te werken aan leuke projecten? Dan is dit je kans om ook jezelf verder te ontwikkelen binnen een inspirerende, dynamische en uitdagende omgeving.

Dit zijn wij

United Quality is een toonaangevend en groeiend adviesbureau in de afval- en automotive branche. We adviseren en ondersteunen onze klanten door heel Nederland met uiteenlopende vraagstukken in de afvalbranche: van het uitvoeren van Europese aanbestedingen tot advies ten aanzien van inzameling en verwerking van reststromen.

In de automotive sector zijn we experts op het gebied van aanschaf, beheer en onderhoud van speciale voertuigen en materieel, zoals reinigings- en brandweervoertuigen.

We werken met 10 professionals die we supportants noemen. Supportants zijn consultants die onze klanten adviseren en ondersteunen bij uitdagende adviesopdrachten en aanbestedingen. Ons dienstenpakket breidt zich steeds meer uit, daarom groeien we elk jaar weer.

Om de groei te faciliteren en onze supportants te ontlasten, hebben wij een projectbureau opgericht. Het doel van het projectbureau is tweeledig:

  1. het ontzorgen van de collega supportants bij Europese aanbestedingstrajecten en adviestrajecten;
  2. de processen binnen het bedrijf zoveel mogelijk  optimaliseren en uniformeren en de beschikbare kennis te borgen en centraal beschikbaar te stellen voor alle collega’s.

Om het projectbureau verder vorm te geven en uit te breiden, zijn wij op zoek naar een nieuwe collega.

Dit ga je doen

Je krijgt een gevarieerd takenpakket, waarin je ondersteuning biedt aan onze supportants bij grote projecten en actief bijdraagt aan de ontwikkeling van ons projectbureau tot kenniscentrum.  Werkzaamheden zijn onder andere:

  • (Administratieve) ondersteuning van onze supportants bij de uitvoering van diverse projecten. Bijvoorbeeld bij (Europese) aanbestedingstrajecten voor speciale voertuigen, materieel, containers, afvalinzameling en –verwerking, maar ook bij uitdagende adviestrajecten
  • Uitvoeren van administratieve taken als urencontrole, debiteurenbeheer, beheer documentsjablonen
  • Algemeen officemanagement zoals het beheer van het algemeen telefoonnummer, emailboxen, website, social mediakanalen, facilitaire ondersteuning
  • Verder ontwikkelen kenniscentrum: data analyses, opstellen en beheren model- en documentsjablonen, uitvoeren benchmarks, etc.

Wat maakt de functie extra interessant?

Een baan binnen een relatief klein team betekent afwisseling en diversiteit in de werkzaamheden en goede kennisuitwisseling t.b.v. wederzijdse ontwikkeling om het specialisme van United Quality te borgen en verder uit te bouwen. Tevens biedt dit ook de mogelijkheid om zelf je functie verder vorm te geven en om eventueel door te groeien naar de functie van supportant.

Wij hebben twee kantoren, één in Gorinchem en één in Apeldoorn. Op dit moment is ons projectbureau gevestigd in ons kantoor in Apeldoorn. In overleg is het ook mogelijk om (een deel van) de werkzaamheden (flexibel) thuis of op ons kantoor in Gorinchem of Apeldoorn uit te voeren. 

Natuurlijk helpt jouw persoonlijke mentor binnen United Quality om jouw ontwikkeling in goede banen te leiden. De informele sfeer zorgt ervoor dat je op een prettige en open manier met elkaar communiceert. De werktijden kun je zelf bepalen, uiteraard in goed onderling overleg. 

Wij zijn op zoek naar kandidaten die zich herkennen in de volgende zaken:

  • Minimaal afgeronde MBO opleiding, bij voorkeur HBO
  • Ervaring met MS Office (Word, Excel, Powerpoint)
  • Bij voorkeur ervaring met Europese aanbestedingen
  • Affiniteit met de afvalbranche en/of automotive sector
  • Klantvriendelijk, resultaatgericht, nauwkeurig, flexibel,  snel kunnen schakelen
  • Zelfstandig werken
  • Beschikbaar tussen de 16 en 24 uur
  • Zeggen wat je doet en doen wat je zegt!

Arbeidsvoorwaarden

United Quality staat bekend om haar specialistische en deskundige dienstverlening. Wij zoeken daarom een enthousiaste kandidaat die graag wil excelleren en bieden je daarom:

  • Goede arbeidsvoorwaarden, waaronder een prima salaris, eindejaarsgratificatie, goede pensioenregeling, verzekeringen, laptop en telefoon.
  • Mogelijkheid tot thuis werken én flexibele werktijden, die je zelf in kunt delen, uiteraard in afstemming met collega’s waar je mee samen aan projecten werkt
  • Volop kansen om jezelf te ontwikkelen en door te groeien naar de functie van supportant, mogelijkheid tot het volgen van opleidingen
  • Informele werksfeer met zeer veel vrijheid én flexibiliteit en leuke, materiedeskundige collega’s

Meer informatie kun je hier vinden. Lijkt jou dit een leuke job? Neem dan contact op met Michel van der Klooster

Twitter

Contact

Postadres:
Postbus 709
4200 AS Gorinchem

030 - 699 54 31

Bezoekadres:
Stephensonweg 14
4207 HB Gorinchem

Neem contact op

Om uw bezoek aan onze website gemakkelijker en persoonlijker te maken, gebruiken wij cookies. Met deze cookies verzamelen we statistieken om onze website te verbeteren, sociale media-integraties te bieden en u nauwkeurige locatie-gebaseerde contactgegevens te geven.
Door op Accepteren te drukken, gaat u akkoord met het instellen van cookies.
Lees meer over ons cookie-beleid en privacy policy.