United Quality - Object Beheer Systeem (OBS)

United Quality heeft veel kennis en ervaring met wagenpark- en materieelbeheer, het adviseren van bedrijven en organisaties met betrekking tot beheer en exploitatie van speciale voertuigen, containers en materieel. Dat behoort immers tot onze kernactiviteiten.

Wij hebben de afgelopen jaren diverse systemen voor object- of asset beheer leren kennen. Geen van deze object beheer systemen sloot volledig aan bij onze visie op wagenpark- en materieelbeheer. Hierom hebben we in eigen beheer een online systeem ontwikkeld: het Object Beheer Systeem (OBS). Met dit beheer systeem kunnen wij u laten mee profiteren van onze kennis van object beheer.

Object Beheer Systeem (OBS)

Object beheer systeem bestaat uit verschillende modules voor object beheer van voertuigen, containers, materieel en gereedschappen. Elke module heeft een separate database waarin de verschillende objecten beheerd worden. De meerwaarde van het object beheer systeem zit in de toevoeging van onze kennis in het beheer systeem ten aanzien van de reparatie- en onderhoudskosten. In één oogopslag is te zien of een object binnen een bepaalde bandbreedte valt ten aanzien van de reparatie- en onderhoudskosten. De gebruiker heeft dus een realtime benchmark beschikbaar.

Object Beheer Systeem (OBS)

Ongekentekend materieel of gereedschap kan voorzien worden van een QR-code sticker. Dat vereenvoudigt de identificatie van het object. De QR-code sticker kan bijvoorbeeld van een keuringsdatum worden voorzien, zodat direct zichtbaar is wanneer het object voor het laatst gekeurd is. De QR-code sticker kan met behulp van de camera van een smartphone of tablet gescand worden, dan verschijnt direct nadere informatie over het object uit het systeem op het scherm. Bijvoorbeeld jaar van aanschaf, leverancier, etc.

Object Beheer Systeem (OBS)

De belangrijkste kenmerken van het object beheer systeem zijn:

  1. Webbased; beheer systeem is toegankelijk vanaf elke computer, tablet of smartphone met internetverbinding, dus ook in de wijk;
  2. Eenvoudig onderweg toevoegen/uploaden van beeldmateriaal en/of documenten;
  3. Object beheer van voertuigen, materieel, containers, gereedschappen in de diverse modules;
  4. Identificatie ongekentekend materieel of gereedschap mogelijk door middel van QR-codes;
  5. Ingebouwde benchmark van reparatie- en onderhoudskosten;
  6. Eenvoudige opdrachtverstrekking naar leverancier mogelijk vanuit melding;
  7. Overzichtelijke planning van reparatie- en onderhoudswerkzaamheden vanuit verschillende menu's: melding, agenda, planningslijst;
  8. Zoeken en filteren op meerdere velden mogelijk, ook op deel van een veld;
  9. Eenvoudig gegevens exporteren en importeren; o.a. Excel;
  10. Adequate beveiliging door o.a. Hypertext Transfer Protocol Secure (HTTPS), 256 bits versleuteling, IDS/IPS, gecertificeerd door TRUSTe;
  11. Per maand opzegbaar.

Wilt u meer informatie over het Object Beheer Systeem en/of een demonstratie? Neem gerust contact op!

Een brochure over het Object Beheer Systeem kunt u hier downloaden.

Er zijn veel benamingen voor hetzelfde. Een opject beheer systeem wordt ook wel wagenparkbeheer programma, wagenparkbeheer software, materieelbeheer programma, materieelbeheer software, containerbeheer programma, containerbeheer software, fleetmanagement software, assetmanagement programma, assetmanagement software of fleetmanagement programma genoemd.

Twitter

Contact

Postadres:
Postbus 709
4200 AS Gorinchem

030 - 699 54 31

Bezoekadres:
Stephensonweg 14
4207 HB Gorinchem

Neem contact op

Om uw bezoek aan onze website gemakkelijker en persoonlijker te maken, gebruiken wij cookies. Met deze cookies verzamelen we statistieken om onze website te verbeteren, sociale media-integraties te bieden en u nauwkeurige locatie-gebaseerde contactgegevens te geven.
Door op Accepteren te drukken, gaat u akkoord met het instellen van cookies.
Lees meer over ons cookie-beleid en privacy policy.